Jenny Helt Underbar, Med Eller Utan Kläder

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2015

Trötta ögon och sjukt barn.

Av Jenny - 7 augusti 2015 11:28

Lilla lilla Loke har fått en liten infektion, som nu börjat gå över, men det har varit några jobbiga dagar då han varit gnällig, stekhet o trött. ?
Men tack o lov så har jag en underbar pojkvän, som varit här några dagar o förgyllt min vardag. ?
imorse åkte han dock hem/till jobbet, så saknaden är stooor.
Har även en gnällig liten kille som inte vill annat än att jag ska bära på honom, vilket jag inte orkar när han väkt mig tidigt tidigt imorse..?

Så idag blir det att försöka återhämta sig... Cappuccino och kaffe!! ?

Tack o hej, leverpastej, gurkan saknar dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 augusti 2015 20:34

Nackdelen med att blogga för sällan... det blir så mycket o ta igen...Loke börjar bli stor, Leo är en jättegullig storebror, o han har börjat på förskolan, bara korta dagar, men det blir mer med tiden.Jag jagar jobb, har fått samtal från Elgiganten n...

Av Jenny - 21 maj 2014 11:27

Det är fullt upp här hemma med två små killar.  Loke sover ju inte så långa stunder, så det är svårt att hinna med allt som måste göras, så Bloggen kommer lite i sista hand, och har därför inte blivit så uppdaterad som den borde.. =/Vi har iaf det br...

Av Jenny - 9 april 2014 16:13

Värkarna den 26:e mars, innan jag tillslut inte orka mer o åkte in till Danderyd kl.23:45. O lillkillen kom ut 27:de kl.02:31. :) Start Slut Längd Intervall 22:11:15 22:11:49 00:33 10:16 22:00:59 22...

:)

Av Jenny - 9 april 2014 16:00


Av Jenny - 22 mars 2014 20:57

Inga tecken på att liten vill komma ut ännu. Det är mycket rörelse i magen, liten har börjat sparka mig rätt hårt på revbenen... O det är verkligen inte skönt. XD O nu är man uppe i 68kg.... En extra vikt på 17-18kg sen innan jag blev gravid, s...

Presentation


En liten blogg om mig, mitt liv, min lilla familj, och allt från mina små tankar, önskningar, och sådant som händer i vår vardag!

Senaste inläggen

FRÅGOR

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards