Jenny Helt Underbar, Med Eller Utan Kläder

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Om jag förlorar dig nu, så dör jag.

Av Jenny - 5 oktober 2010 14:41

    Igår gick jag in i vecka 27 av min graviditet.
Jag har varit dålig på att skriva i bloggen också.   

  Liten sparkar, slår och sprattlar som en tok i magen, fått många som frågat om jag kännt den röra sig ännu, och det känns lite konstigt att få den frågan när man "klagat" på att liten gör illa mig inifrån i veckor.   
 Vi var på ultrljud i vecka 17, och då hade liten precis börjat små sprattla då o då någon/ra veckor tidigare, så jag har kännt liten i över 10veckor nu.   

Jag lyckades även få litens sparkar/slag/sprattel på film för några dagar sen.
 
Inte bästa kvaliten, men de syns om man tittar ordentligt. =P
 
  Senaste tiden har jag blivit tröttare och tröttare också, vill nästan bara sova, men när jag väl försöker sova så kan jag inte.
 Har inte varit lika hungrig längre heller...
Men bebis mår bra iaf, slåss som en tok, och inte f*n tycker han om när jag sjunger "min sorts musik", 60tals o sånt, då slåss h*n, men hör h*n pappans musik så ligger h*n minnsan lugn o lyssnar...   
 Som den här High School Musical 3 låten dög inte direkt, sprakade till mig till o från medans vi lyssna...

 Men pappas duger...

Iof är detta en bra låt men ändå...
  en liten Bandit-bebis   blir det tydligen, radion står ju på bandit och liknande rockstationer så..


Juste, har ju fått äran o förtroendet av kära svärmor att fixa till hennes framskärm (och lite annan rost) på hennes andra bil som skall säljas. =P
Va tycks? Inte klart dock, mer slipande ska göras, o skulle behöva lite mer spackel, har ett större rosthåll på andra sidan bilen som jag vill fixa också..
     <Klicka för att förstora!!
 Så jag sitter inte o latar mig helt på dagarna..
 Idag va jag ute i över en timme o slipa, så grannarna tröttna nog på mig.   


Måste ju laga någon mat nu också ju, tills Fredrik kommer hem, när de nu blir..
 O Jill vill nog ut snart igen..
  Och min rygg hatar mig igen... jag borde verkligen gå till naprapat...varför gör jag inte de!!??


  Juste, idag väger jag ca 57,5kg.... hehe. *tjockis*



Ha det bra alla!!!  


 
 

 
 
Ingen bild

Camilla L

5 oktober 2010 16:40

Du väger lika mycket som mig... o jag är inte gravid....

Jenny

6 oktober 2010 15:31

Haha.
Men jag är lite kortare också juu..

 
Ingen bild

Sandra Johansson

5 oktober 2010 23:01

Tihi vilken spark =D
Ryggont kommer du nog inte komma ifrån även fast du går till en naprapat, om det onda har med graviditeten att göra =P
Kramar

Jenny

6 oktober 2010 15:32

Har typ alltid haft små ont i nacken o ryggen, men de blir inte bättre nu... =/
Så en ordentlig utknådning skulle vara skönt. =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 7 augusti 2015 11:28

Lilla lilla Loke har fått en liten infektion, som nu börjat gå över, men det har varit några jobbiga dagar då han varit gnällig, stekhet o trött. ? Men tack o lov så har jag en underbar pojkvän, som varit här några dagar o förgyllt min vardag. ? ...

Av Jenny - 2 augusti 2015 20:34

Nackdelen med att blogga för sällan... det blir så mycket o ta igen...Loke börjar bli stor, Leo är en jättegullig storebror, o han har börjat på förskolan, bara korta dagar, men det blir mer med tiden.Jag jagar jobb, har fått samtal från Elgiganten n...

Av Jenny - 21 maj 2014 11:27

Det är fullt upp här hemma med två små killar.  Loke sover ju inte så långa stunder, så det är svårt att hinna med allt som måste göras, så Bloggen kommer lite i sista hand, och har därför inte blivit så uppdaterad som den borde.. =/Vi har iaf det br...

Av Jenny - 9 april 2014 16:13

Värkarna den 26:e mars, innan jag tillslut inte orka mer o åkte in till Danderyd kl.23:45. O lillkillen kom ut 27:de kl.02:31. :) Start Slut Längd Intervall 22:11:15 22:11:49 00:33 10:16 22:00:59 22...

:)

Av Jenny - 9 april 2014 16:00


Presentation


En liten blogg om mig, mitt liv, min lilla familj, och allt från mina små tankar, önskningar, och sådant som händer i vår vardag!

Senaste inläggen

FRÅGOR

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards