Jenny Helt Underbar, Med Eller Utan Kläder

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

En större uppdatering.

Av Jenny - 9 november 2010 15:23

i vecka 32 nu då. =P

 Tiden går fort.

Varit hos barnmorskan den 14 Oktober, då mätte hon magen, har för mig att hon sa att de va 27cm då, o hon tog blodprov o urinprov, allt va bra.

 bebis hjärta slog som det skulle.

Den 1 November var vi hos henne igen, då mätte hon bara magen o då va den 29-30cm eller va hon sa, och hjärtat på bebis lät bra.
 Hon skickade även remiss (eller vad det heter) till danderyd, så vi ska få komma o titta på förlossnings avdelningen, så jag slipper känna mig så orolig som jag till o från gör, vi har fått tid dit den 22 November.
 Sen skicka hon även till Odenplans Ultraljud, för en extra koll att bebis växer som den ska, eftersom jag alltid varit så smal (BMI 18 på inskrivningen), hon trodde de inte va någon fara, men frågade om vi ville kolla för säkerhetsskull, o det är så klart jag vill, plus att de skulle va så roligt o se liten fast större, o förhoppningsvis få nya bilder.   

  Vi ska till ultraljudet den 15 November, och har även tid hos barnmorskan den 15de November en timme efter att vi ska va på ultraljudet, ska boka om tiderna lite.

  Den 26 November ska vi även på förlossningsinfo hos barnmorskan, och den 7 December är det barn & amningsinfo på samma ställe, och den 1 December ska jag till barnmorskan igen.
  Väldigt mycket spring, men nu är det inte så långt kvar iaf.

den 2 Januari 2011 är liten beräknad, så får vi se hur nära det de blir.


Jag har "sakta" gått upp i vikt, 25 Oktober vägde jag 59,6kg, 2 November vägde jag 60,2kg, 4 November 60,7kg, och just nu idag 9 November väger jag....60,4kg, dock brukar jag väga mig på kvällen innan jag ska lägga mig. =P

Jag har suttit o kollat på massa olika ställen där man kan få gravidmassage, verkar skönt, o skulle behöva något sådant avslappnande, men skulle isf vilja gå med någon, eftersom Fredrik inte gillar massage direkt.


 Måste laga någon middag snart tror jag, Fredrik är väl inte borta så mycket längre, hoppas han kör försiktigt, med tanke på hur mycket snö som blåser omkring, lär va många olyckor idag. =/

  Ska försöka smita ut med hunden när det inte blåser lika mycket, för annars blåser vi bort.   


   Ha de bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 7 augusti 2015 11:28

Lilla lilla Loke har fått en liten infektion, som nu börjat gå över, men det har varit några jobbiga dagar då han varit gnällig, stekhet o trött. ? Men tack o lov så har jag en underbar pojkvän, som varit här några dagar o förgyllt min vardag. ? ...

Av Jenny - 2 augusti 2015 20:34

Nackdelen med att blogga för sällan... det blir så mycket o ta igen...Loke börjar bli stor, Leo är en jättegullig storebror, o han har börjat på förskolan, bara korta dagar, men det blir mer med tiden.Jag jagar jobb, har fått samtal från Elgiganten n...

Av Jenny - 21 maj 2014 11:27

Det är fullt upp här hemma med två små killar.  Loke sover ju inte så långa stunder, så det är svårt att hinna med allt som måste göras, så Bloggen kommer lite i sista hand, och har därför inte blivit så uppdaterad som den borde.. =/Vi har iaf det br...

Av Jenny - 9 april 2014 16:13

Värkarna den 26:e mars, innan jag tillslut inte orka mer o åkte in till Danderyd kl.23:45. O lillkillen kom ut 27:de kl.02:31. :) Start Slut Längd Intervall 22:11:15 22:11:49 00:33 10:16 22:00:59 22...

:)

Av Jenny - 9 april 2014 16:00


Presentation


En liten blogg om mig, mitt liv, min lilla familj, och allt från mina små tankar, önskningar, och sådant som händer i vår vardag!

Senaste inläggen

FRÅGOR

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards